Program

Pytania? Sugestie? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach.

Program dostępny jest także w wygodnej wersji mobilnej (Google Calendar).

sobota, 11 grudnia 2010:

09.00 – 10.00Rejestracja uczestników
10.00 – 10.30Otwarcie WordCampu — prezentacja o spotkaniu i sponsorach Jakub M. Milczarek
10.30 – 11.00„WordPress jako narzędzie do zarabiania pieniędzy” Krzysztof Lis
11.00 – 11.30„WordPress w eterze” Piotr Wasilewski
11.30 – 12.00„Jak skutecznie dbać o bezpieczeństwo swojego WordPressa” Szymon Skulimowski
12.00 – 12.15Przerwa kawowa
12.15 – 12.45„Od kodu HTML do szablonu WordPress” Marcin Biegun
12.45 – 13.15„WordPress i Interia.pl — wykorzystanie WP w dużych projektach: 990px.pl, zAfganistanu.pl, Swiatowidz.pl i inne” Paweł Opydo
13.15 – 13.45„Syndrom NIH” Marek Kowal
13.45 – 15.30Przerwa obiadowa
15.30 – 16.00„Wyświetlanie wpisów na blogu i poza nim” Łukasz Sobek
16.00 – 16.30„Grafika dla laika — darmowe narzędzia graficzne” Małgorzata M. Zaitz
16.30 – 17.00„Od theme developera do milionera — zarabianie na WordPressie” Łukasz Girek
17.00 – 17.15Przerwa kawowa
17.15 – 17.45„Podstawy tworzenia wtyczek do WordPressa” Konrad Karpieszuk
17.45 – 18.15„Tworzenie użytecznych paneli zarządzania” Marcin Biegun
od 19.00Spotkanie w Klubie Stereo

niedziela, 12 grudnia 2010:

10.00 – 10.30„37 ważnych kroków po instalacji WordPress.org w odniesieniu do optymalizacji i pozycjonowania strony” Justyna Bizdra
10.30 – 11.00„Użyteczność stron internetowych a WordPress” Jakub M. Milczarek
11.00 – 11.30„Wordpress MU — z czym to się je” Bartosz Bilicki
11.30 – 11.45Przerwa kawowa
11.45 – 12.15WordPress + organizacje studenckie = sukces Adam Aleksander Klimowski
12.15 – 12.45„WP Sprzedawca — od wtyczki do sklepu internetowego” Konrad Karpieszuk
12.45 – 13.15„Niewidzialne plusy. Kilka słów o typografii” Rafał S. Świątek
13.15 — 13.45„Blog na e-czytniku. Jak dotrzeć do rosnącej grupy czytelników, korzystających z urządzeń mobilnych?” Mikołaj Małaczyński
13.45 – 14.00Zakończenie
Stokrotne podziękowania za wsparcie konferencji należą się:
zarejestrowanych uczestników: 201